Galiba en az ben geri gideceğim.Bundan sadece 7 yıl geriye.Şu an fark ettim günler çok çabuk geçiyormuş.Buradan beni mimleyen Sevdiğim Günlük'e çook teşekkür ediyorum.Beni blog dünyasıyla ilgili çoğu şeyle o tanıştırdı.Onun sayesinde bu yazıları yazıyorum.Onun sayesinde mimin ne olduğunu biliyorum.Teşekkürler.


Merhaba küçük tilki,

Şu an liseye gidiyorsun.O okulu çok fazla sevme ne olur ilerde senin nefret etmeni sağlayacak.Biliyorum çoğu dersinde başarılısın ama okulu bu kadar kafana takma.Hayatın tadını çıkarmaya çalış.Ama o ortamda nasıl hayatın tadını çıkarabilirsin ki.Etrafın sevmediğin insanlarla dolu.Biliyorum insanlarla konuşmaktan çekiniyorsun çekinmemelisin git ve konuş onlarla.Onlara onlardan nasıl nefret etiğini söyle.İleriyi düşünme zaten şu an pek iyi bir liseye gitmiyorsun.İstediğin liseyi kazanamadın.Boş ver hayat daha bitmedi.Şimdi de üniversiteye gitsem mi gitmesem mi tartışması yapıyorsun.Bakalım bir sonraki sezon da neler olacak.Hayallerinin peşine mi takılacaksın yoksa sistemin içinde devam mı edeceksin ? inan bunu ben de merak ediyorum.Ama boş ver şu an onu takma.Şu an ona aşıksın biliyorum o na onu sevdiğini hiçbir zaman söyleyemeyeceksin.Aslında söylemesen daha da iyi olacak.Bazı şeyleri çok fazla kafana taktığını biliyorum bunlardan vazgeçebilirsin.İnan kafana takmakla hiçbir şey elde edemeyeceksin.Sadece kendini tüketeceksin.O tilki anını hatırlıyor musun ? :) onu hiçbir zaman unutmayacaksın emin ol.Aslında doğayı çok sevdiğini biliyorum bunu kimseye söylemiyorsun ama ben hissediyorum.Ormanın içinde kaybolmak istiyorsun ama şu an henüz olmadı.Belki ileride olabilir.

Dedim ya etrafındaki insanları takma.İleride çok iyi birisi olacaksın ve o insanlar senin farkına varacak.Ama iş işten geçmiş olacak.Ergenlikten dolayı pek mutlu değilsin ama biliyorum bunu da atlatacaksın.Sen bu günü kadar neler anlatmadın ki...İlerde hala uzun bir hayatın var biliyorum.Görüşürüz seni seviyorum küçük tilki buna çok ihtiyacın var biliyorum.