Evet tilkiler.Çoğu kişi tarafından kurnaz olarak bilinen tilkiler.Aslında öyle değiller ama ne yaparsın bir kere alın yazısı yazılmış.Aslında onlar dünyanın en asil hayvanıdır.İnsanlar onun değerini bilmezler.Zaten çoğu şeyin değerini bilmiyorlar.

Benim tilkiyle karşılaşma anım 4-5 yaşlarıma dayanıyor.Çoğu Türk ailesi gibi 2-3 yılda bir köye ziyarete gideriz.Yaklaşık 12-13 sene önce bahçede tek başıma oyun oynarken bir tilkiyle karşılaşmışım.(ben tam olarak hatırlamam annem anlatır.)Aslında köpeklerden korkmama rağmen tilki bana farklı gelmiş.Ve o gün tilkinin üzerine atlayıp öpmüşüm öptükten sonra da ona sarılıp takla ata ata yuvarlanmışım.Sonra da ailem yanıma gelmiş ve tilki kaçmış.Biliyorum bazılarınıza garip gelebilir hatta garip gelmesi çok normal fakat böyle bir olay olmuş.O günden beri tilkilere kanım çok ısınır ne zaman görsem yakalayıp sevesim gelir.Aslında o günden sonra sadece 1 kere daha sevebildim (küçükken gittiğim hayvanat bahçesinde.) genelde tilkiler doğada sizi görünce hızlıca sizden uzaklaşırlar.Birçok tilki gördüm ama sevemedim.): Aslında tilkilerin bazı özellikleri de bana benziyor diyebilirim.Onlar genellikle yalnız avlanırlar ve yalnız gezerler,ben de onlar gibi yalnız takılmayı seviyorum.Ayrıca onlar çok tatlı hayvanlar kızıl tilkilerin o turuncu,siyah ve beyaz muazzam karışımlı kürküne bayılıyorum.O uzun siyah bıyıkları fotoğraflarına baktıkça bakasım geliyor.