Vaktim olmadığından dolayı dün ki meydan okumayı yazamadım.Gecikme için üzgünüm.


4. Günün sorusu;

Kasım Ayı Meydan Okuması #4. Gün;

Gün içinde, her ne kadar yaşamlarımızın zorluğuna rağmen yine de arada bizi mutlu edecek "Küçük Sevinçler" yaşıyoruz, bugün seni mutlu eden küçük sevinçleri yazar mısın?

Gün geçtikçe mutluluk oranımız daha da azalıyor.Belki ekonomik durumlardan dolayı belki teknolojinin bizlere vermiş olduğundan dolayı.Umarım dünyamız en kısa sürede eski mutluluğuna geri dönebilir.

Günlerdir aradığım şarkıyı yolda yürürken birden bire çalmaya başlaması.
Okula giderken tanıdıkların bana günaydın demesi.(Sadece bir kelime ile insanları mutlu edebilirsiniz siz de bu kısa kelimeyi sabahları sevdiklerinize diyin.En azından bir kişinin yüzünde mutluluk göreceğinizden eminim.)
İki haftadır okuduğum kitabın bitmesi.
Yarıda bıraktığım filmin tamamını bitmesi.
Sevdiğim arkadaşımla birlikte eski anılarımızı konuşmak.
Otobüste giderken gökyüzünü bakmak.




5. Günün sorusu;

Gözünü kapat ve hayal kur, şu an nerede olmak ne yapmak istiyorsun, anlat bize.

Şu an metrelerce karın olduğu yüksek bir yamaçta kurulu bir evin balkonundan sıcak çikolatamı yudumlayarak ormanı,doğayı seyretmek isterdim.O karın oluşturduğu sessizlik sesi,her içtiğin yudumunda senin içini ısıtan o sıcak çikolata,her nefes aldığında burnuna gelen o temiz ve saf koku...Şu an bunun olmasını o kadar çok isterdim ki anlatamam.