Meydan okumanın bazı yazılarına yetişemedim.Bundan dolayı özür diliyorum.Kasım ayı meydan okuması bu gün ne yazı ki bitiyor.Buradan etkinliği oluşturan Zeynep'e çok teşekkür ediyorum.

9. Günün Sorusu

Soğuk kış günlerinde pişirip yemekten keyif aldığın bir tarifin var mı?



Yemek yapmak ve ben :).Aslında yemek yapmakla hiç aram yoktur sadece yiyiciyimdir.Yapmayı çok denedim ve her zaman batırdım.Ben makarna yapmayı bile beceremeyen bir insanım, gerisini siz düşünün.Sadece kızartma türü şeyleri yapabiliyorum.Bir de noodle yapabiliyorum.Bu gün de size noodle tarifi vereceğim.

Malzemeler

1 Paket Noodle
3 Bardak Su
Baharatlar
Tuz

Yapılışı

Suyu tencereye koyun.Sudan köpürcükler çıkana kadar bekleyin köpürcük çıkınca noodleları tencereye boşaltın.Yaklaşık 2,3 dakika bekleyin.Piştikten sonra süzgeç yardımı ile noodleların suyunu boşaltın.Daha sonra kaseye koyun içerisindeki sosları ve tuzu dökün.Ve yiyin.Afiyet olsun. :)

10. Günün Sorusu

En son gördüğün en güzel manzara neydi?



Çamlıca tepesiydi galiba.Çamlıca tepesi İstanbul un en yüksek noktasıdır.Buradan bu bilgiyi de verelim.:) Oraya daha önce çokça çıkmıştım.Oradayken tüm İstanbul senin ayaklarının altında oluyor.Neredeyse İstanbul un yarısını görebiliyorsunuz.Tek kelime ile muhteşem bir yer ya.Daha önce gitmediyseniz kesinlikle gitmenizi tavsiye ediyorum.