Merhaba blogumda yayınlayacağım 2. mim.Mimin aslında ne olduğunu bilmiyordum biraz araştırdıktan sonra öğrendim.Güzel ve etkili bir şeymiş.Sevgili deeptone beni mimlemiş buradan ona teşekkür ediyorum.Mimi başlatan Umman Aslana da teşekkür ediyorum.



1. Kendinde sevmediğin özelliğin nedir ?

Genelde çoğu şeye ılımlı yaklaşıyorum.Tabi bu güzel bir şey ama bazenleri niyetimi suistimal edebiliyorlar.Onlara iyi davrandığım için sanki benim duygularım yokmuş gibi davranabiliyorlar.

2. En büyük takıntın nedir ?

Çok fazla takıntım yok aslında.Bazen yürürken adımları aynı hizada atmadığımı sanarım sonra onları kontrol ederek adım atmaya çalışırım daha da batırırım.Bir de nefes aldığımı hatırlayıp sıralı bir halde nefes almaya çalışırım.Şu an gene hatırladım.

3. Kimsenin bilmediği bir sırrın var mı ?

😉

4. Hayattaki en büyük başarın nedir ?

Galiba en büyük başarım 17 yıl boyunca hayatta kalmak.Düşündüm de o kadar çok başarım yok.

5. Seni en mutlu eden şey ya da şeyler nedir?

Orman ağaçlar,kuşlar,tilkiler,kar,yağmur,müzik ve daha niceleri.

6. En sevdiğin ünlü kim?

Aslında o kadar ünlü takıntısı olan biri değilim ama.Sanatçı olarak Can Bonomo yu çok severek dinlerim.Sevdiğim ve takip etiğim nadir sanatçılardandır.Ve bir de Ahmet Arif in şiirlerini çok severim.Ahmet Arif in şiirleri bana her zaman farklı gelmiştir.

7. Şansa inanır mısın? Şans getirdiğini düşündüğün eşyan var mı?

Genellikle arkadaşlarım bana şanslı birisin der ama bir kez bile yüzüme gülmedi galiba. :) Ne bilim hiç şanslı olduğum bir konu oldu mu ? diye düşündüm de aslında şanslı olabilirim.Güzel bir ailem var,sağlıklı bir vücudum var,blog yazıyorum.Daha ne olsun. :) Şans eşyam maalesef yok.Eşya şans getirir mi ki ?

8. Hayalindeki meslek ve nedeni?


Evet bir kaç yıl önce söyleseydiniz büyük ihtimale mühendislik felan derdim.Ama bu aralar küçüklüğümün mesleği olan itfaiyeciliğe takığım.Birinci sınıftayken sınıfın yüzde doksanı öğretmen olcam derken ben itfaiyeci olacağım demiştim.Büyük ihtimale ileride bu mesleği yapamayacağım ama şu an gel itfaiyeci ol deseler olurum. :)

9. Kafan bozukken yaptığın şeyler nelerdir?

Genelde sevdiğim şarkıları açıp kimsenin olmadığı bir ortamda gökyüzünü seyrederim.Bunu yapamasam açarım doğa videoları kulaklığımı takarım ve dünyadan uzaklaşmaya çalışırım.

10. En sevdiğin film ya da dizi.

En sevdiğim film kesinlikle The Truman Show dur.Eğer izlemediyseniz izlemenizi tavsiye ederim.Dönemine göre başyapıt denilecek bir filmdir.Ayrıca filmin baş kahramanı Jim Carry'nin çoğu filmini de severim.

11. Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu?

Neden diğerleri gibi değilsin ?

Çünkü ben kendim im ve kendimi değiştiremem.Diğerleri için başka bir rol oynayamam.