Blog dünyasına yeni adım atığım için çok değişik etkinliklerle karşılaştım.Bu gün başlamış olan güzel bir etkinliği fark ettim.Etkinlik "KASIM AYI MEYDAN OKUMASI".Bu etkinlikte kasım ayının 1. gününden 10. gününe kadar her gün farklı bir meydan okuma yazısı yayınlayacağız. Etkinliği oluşturan Zeynep'e buradan teşekkür ediyorum.İlk defa bir etkinliğe katılıyorum hatalarım varsa affola.

1. Günün konusu;

Bu sabah "günaydın kartı" hazırlar mısın? Sana iyi gelen bir fotoğrafın üstüne "günaydın" yazabilirsin, ya da gülümsetecek veya güç verecek bir söz, iyi bir dilek de yazabilirsin. Karşımızdaki kişiye bir günaydın kelimesini söylemeye üşendiğimiz şu günlerde birbirimize iyi gelebiliriz.

Kendi yapmış olduğum günaydın kartını üst tarafa bıraktım.Umarım seversiniz.Şöyle bir düşündüm de artık birbirimize bir günaydın lafını bile çok görüyoruz.İnanın tek bir günaydın cümlesi bile belki karşınızdaki kişiyi mutlu edebilir.Neden bu kadar birbirimizden nefret ediyoruz ki ? biz bir birimize ne yaptık ?