Merhaba blog uzun süredir yazı yazmıyorum.Her seferinde giriyorum ve çıkıyorum yazasım gelmiyor,ilham gelmiyor. :) Umarım sizi çok bekletmemişimdir.Bu yazımda Netflix de çıkan 2. Türk filmi Atiye yi yorumlayacağım.Birkaç blogger da gördüm onlarda film ve dizileri yorumluyorlardı ben de Ariye yi yorumlamak istedim.

Diziyi çıktıktan bir gün sonra izlemeye başladım.Hemen o gün de aralıksız izleyerek bitirdim diziyi. Hiç sıkılmadan izledim, o kadar bağlamıştı ki beni bitirince büyük boşluğa girdim.Dizi gerçekten başarılıydı.İzlediğim en iyi Türk dizilerinden bir tanesiydi diyebilirim.Hatta ilk beşe bile girebilir.

Dizinin konusu şöyle ilerliyor Atiye bir ressam ve çocukluğundan beri çizdiği bir sembol var ve o sembol göbeklitepe'deki bir kazı sırasında çıkıyor.O da bu sembolün peşine düşüyor ve yolları arkeolog Erhan ile kesişiyor.Ve böylece gizemler başlıyor.Sizlere daha fazla spoiler vermeyeyim. Ülkemizin tanıtım açısından da güzel bir reklam olabilir bu dizi.Hele o ara sahnelerdeki dağlı bayırlı geçiş sahnelerine bayıldım.Oyunculuklarda güzeldi yani dizi tam tadındaydı.Umarım 2. sezonda bozmazlar diziyi.Eğer vaktiniz varsa kesinlikle bir göz atın derim.Eminim siz de seveceksiniz.