Hayat Yazıyor'un başlatmış olduğu 2020'den Beklentiler - Mimini cevaplıyacağım.Buradan Hayat Yazıyor'a ve beni de cevaplamam için etiketleyen Sevdiğim Günlük'e çook teşekkür ederim.Mimizin konusu; 2020 yılına dair beklentileriniz nelerdir ?

Hayat ne kadar da hızlı geçiyor 2020 ye sayılı günler kaldı.2019 un hem güzelliklerini hem de kötülüklerini yeterince gördüm sanırım.Her genç gibi benim de ilk istediğim okulda başarılı olmak.Şu aralar dersleri çok boşladım.Ne kitap okuyabiliyorum ne de ders çalışabiliyorum.Lütfen 2020 bunu bana çok görme ilham ver de çalışıp,okuyayım.Bloga da bol bol yazı yazmak istiyorum,uzun süredir bloga da yazı yazamıyorum.Sağlıklı olayım, sadece ben değil tüm insanlık sağlıklı olsun.(kötüler hariç)Mutlu olayım lütfen 2020 çok fazla üzme beni.İnsanların bilinçlenmesini istiyorum en azından denemelerini istiyorum.Dünyamızın ömrü kısalıyor be, belki de torunlarımız gerçek meyvelerin tadını hiçbir zaman bilemeyecekler.Yapay şeylere mahsur kalacaklar.Çok üzücü...Savaşlar sona ersin,kavgalar sona ersin,küslükler sona ersin.Çok mu şey istedim be 2020?.Mutlu olsak yeter be 2020 .

Sanırsam insan büyüdükçe hayaller küçülüyor...