Uzun bir aradan sonra merhabalar.Bü gün Sevdiğim Günlük ün başlatmış olduğu notalara yolculuk mimini cevaplayacağım.Beni mimleyen Patates'in Kitaplığı na buradan çook teşekkür ediyorum.

Mimin konusunu çok beğendim.Sevdiğimiz 2 adet şarkıyı dinleyince bize uyandırdığı hisler nedir ?
bunu yazacağız.Gerçekten benim için çok zor bir seçim olacak.Hadi geçelim :) (youtuber girişi gibi oldu sanki 😄 )


1- Can Bonomo - Başkan





Can Bonomo yu her zaman sevmişimdir.Kendisi bana göre Türkiye'nin en iyi seslerinden bir tanesi. Şarkı da o kadar güzel ki içerisinde bir sürü duygu var.Şarkıyı her dinleyişimde geçmişte annemin sözünü dinlemeyip,yaptığım hatalar aklıma gelir.Geçmişte yapmış olduğum o kadar salakça şeyler var ki anlatsam satırlar yetmez galiba.Annenizin sözünü dinleyin,eminim ki onlar hiçbir zaman çocuğunun kötülüğümü istemez.Ama ne yapalım işte geçmişi değiştiremiyoruz.En azından geçmişten nasihat alıp yaptıklarımızı bir daha yapmayız.Şarkı benim şu an anlatmak istediklerimi çok güzel bir şekilde anlatmış.Vaktiniz varsa dinlemenizi öneririm.

2- Rag'n'Bone Man - Human



Şarkının sözleri olsun,müziği olsun,söyleniş biçimi felan her şeyi çok hoşuma gidiyor.Sözleri bile tek başına yeterli olacaktı ama söyleyiş ve müzik şarkıyı muazzam bir hale getiriyor.Şarkıların bu gücüne bayılıyorum.Sadece bir ses insanı her duyguya sokabiliyor.Gelelim bana ben bu şarkıyı her dinlediğimde kendimin insan olduğunu ve hatalar yapmamın gayet doğal olduğunu anlıyorum.(Önceki şarkıya diss atmış :D) Bizleri insanız,robot değiliz.Bazen hatalar yapabiliyoruz ama önemli olan hatalardan ders almak.Şarkının orijinal klibi de çok güzel.Klipte insanları dış görünüşüne göre değilde insanlığına göre yargılamayı vurgulamış.Aslında doğru olması gereken de bu.

Blog dünyasında yeni olduğum için henüz arkadaş edinemedim.Bu mimi yazmak isteyen herkesi mimliyorum :) .